ååångeest!

Fy, vad jag hatar omklädningsrum!
Inte nog med att det är så ljust att du kan se varenda por i ansiktet.
Speglar sitter i varenda jävla vinkel. (Okey, jag vet att det är meningen att man ska se hur man ser ut!)
Men ändå. Hej utseende-ångest! 
Det ger, för mig, ungefär samma effekt som om det satt uppe en högtalare i hörnet och sa;
"Ääeej, men Lina, förihelvete.. Hur ser du ut? Kolla håret, ser ut som du tog golvmoppen istället för mössan imorse. För att inte tala om hur du sminkade dig; Wannabe-Courtney Love?
Och hur går det med träningen egentligen, kanske ska ta o lägga till några pass.. eller vad säger du?"

Gaah! Livet är inte lätt. Men vafan. Jag brukar få upp humöret ganska snabbt igen! :)
Om jag inte går in i ett omklädningsrum till förstås..

120822-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0