Projekt; vuxenpoäng

JAG ÄR KLAR MED ALLA JULKLAPPAR !
Tamefan helt otroligt, nästan en hel vecka innan jul!
Planeringspoäng: 1
Sammanlagd vuxenpoäng: 1?

Jaa, jag ska börja samla poäng!! Haha, faktum är att jag redan vet resultatet i slutändan
(och det är kanske inte så positivt ur ett moget perspektiv) men då har jag ju något att göra
och bloggen får ett litet tema (vilket behövs eftersom majoritetinläggen är negativa)
Jaha.. från och med idag då.. hmm.

Jo, jag kom på ett minuspoäng redan.
Mamma och jag skulle parkera på B&W (jag vet, det heter inte B&W längre.. men på min tid gjorde
det faktiskt det!) :P
Iallafall, där har dom små söta skyltar med olika djur så man ska komma ihåg vart man parkerade.
Jag, som har mina dagliga barnsliga stunder, insisterade på att vi skulle parkera på "Räven".
Men mamma parkerade på "Sälen". --> Jag blev grinig. (sälen var faktiskt väldigt ful.. och räven söt)
Hm.
Barnsligt uppförande: -1
Sammanlagd vuxenpoäng: 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0