happenings

En vecka kvar. Sen julafton.. igen!
Och två veckor kvar till nyår.. igen!
Tiden går för snabbt..
Julafton kan man. Rutinerna och traditionerna börja sitta nu.
Men nyår? Som vanligt har jag ingen aning.
Och som vanligt är det ingen som säger något
eller frågar om man ska med, förrän samma dag.
Vore skönt med lite planering någon gång.. kanske är överskattat?
whatever

Tack Tang(yyy) för en trevlig fest igår. :)
Kul att träffa dina kompisar, och lära sig lite lekar ;) haha.
Blir mer firande på fredag. Då kommer det riktiga röjet! ;) Just for you baby. (och lite Micke!)

Ne, man kanske skulle försöka pröva att sova tidigt?
Blir snart knäpp btw, tar fan 1-2 timmar innan jag somnar nuförtiden. :S
Jag behöver nog hjälp snart? (Valerina är skit)
Godnatt, I wish!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh jag var så ledsen när jag var tvungen att åka till jobbet. Jag ville ju också vara med och leka!!! Vi får leka Massor på fredag!!! :D

2006-12-18 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0