Glassigt?

Om en dag börjar dåligt.. ja, då blir resten av dagen förstörd.

- Sover för länge.. Yees *panik*
- Hunden vill inte komma in när jag rastar honom.
- Bussen åker förbi eftersom den är fullpackad. (folk på bussen flinar) Vilket resulterar i att jag får vänta sammanlagt 30 minuter i busshållsplatsen. Det regnar, och jag fryser i mina strumpbyxor..
- Kommer 20 minuter försent till naturkunskapen. (skulle iof kunna vara positivt om man inte visste att hans genomgångar var så fruktansvärt viktiga)
- Tina vill att jag ska skaffa barn.. Nu! (Hon har fantiserat ihop att jag är gravid) Nejtack.
- Rullatorfyllot "råkar" nudda en viss bakdel när jag går förbi honom i bussen. (Jag vill kräkas!)
- Det regnar när jag åker moppe hem. F-a-n-tastiskt kul
-
Jag känner mig lika vacker som Lasse Kongo klädd i nåt som liknar farmors malätna klänning.
- Pappa är hemma. (Vilket innebär TV + radio på högsta volym samtidigt)
- Jag måste plugga Internationell Ekonomi. Intressesmurfen hoppar av glädje - valutor och växelkurser!

120822-6


Kommentarer
Postat av: Gudmor Tina

Lina jag vet att allt är lite jobbigt nu och så, med graviditeten och allt:D

2006-12-04 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0