As we go on, we remember, all the time we had togheter.

Jag fick just panik, alltså seriös panik!
Började tänka på studenten.. Visst längtar man, den dagen kommer förhoppningsvis bli
en utav de gladaste och minnesvärda dagarna i mitt liv..
Men, vad är en underbar dag jämfört med tiden man haft i skolan?
Tänk vad grymt mycket kul man haft, vad många man lärt känna, hur mycket man lärt sig och
hur det har blivit en del utav ens liv. För faktiskt, man tillbringar nästan lika mycket tid i skolan som hemma. Jag har aldrig haft behov över att klaga eller hata skolan, för jag har trivts.

Lekis- Jag träffade Sussi för första gången och vi visste från den stunden att det var vi.
Lågstadiet - Jag, Sussi och Anna var bästa kompisar, och lekte jämt.
Mellanstadiet - Smink, kläder, killar och mellanstadiedisco. Underbart!
Högstadiet - Lina och Sussi blev lite.. "olydiga" :P Fjortis hej, fjortis hå.
Gymnasiet - Lina skärpte till sig (mognade?) kanske för att Sussi hamnade i annan klass!
Träffade en massa nya underbara människor...

Jag kommer sakna skolan, framförallt alla man lärt känna, som man umgåtts med varje dag och som antagligen kommer att gå åt varsitt håll snart..
Men jag kommer alltid minnas skoltiden som den värdefullaste tiden i mitt liv.
Det var där jag lärde mig allt.
Det var där jag hittade personer som betyder mycket för mig.
Det var där jag skrattade som mest.
Det var där jag blev just den jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Studenten kommer bli underbar, full av glädje! Men dagen efter kommer nog vara en av de tommaste dagarna i mitt liv... "Jaha, nu var det slut" kommer jag nog tänka. Man kommer aldrig någonsin gå i skolan på samma sätt som förut. Jag kommer sakna det, något otroligt! Tryggheten, men framförallt alla vännerna! Vi får inte tappa kontakten min vän! Kram från mig!

2006-12-15 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0